Tot just acabar el curs escolar, al juliol, vaig reunir-me amb el director general del
centre, director d'etapa de Primària i amb la meva tutora per pactar les hores de pràctiques que realitzaria
al centre i com les repartiríem al llarg dels tres mesos de durada del Pràcticum I.
Vam decidir realitzar sis hores setmanals, tenint en compte que havien de ser
75 hores en total.
I és precisament en aquesta flexibilitat en la que em puc moure en diferents espais i situacions: reunions de coordinació del DOP, entrevistes amb diferents membres del DOP, observació d’alumnes en particular, investigació sobre la documentació burocràtica del centre...Vam pactar amb la tutora que realitzaria la intervenció amb un alumne autista de tercer de Primària, un cas molt interessant, sobretot pel que fa a la inclusivitat d’un alumne NEE en un grup classe.
I és precisament en aquesta flexibilitat en la que em puc moure en diferents espais i situacions: reunions de coordinació del DOP, entrevistes amb diferents membres del DOP, observació d’alumnes en particular, investigació sobre la documentació burocràtica del centre...Vam pactar amb la tutora que realitzaria la intervenció amb un alumne autista de tercer de Primària, un cas molt interessant, sobretot pel que fa a la inclusivitat d’un alumne NEE en un grup classe.
En començar el curs, aquest repartiment se’m va plantejar com un repte ja
que aquest és el meu primer curs com a tutora al centre (els dos anteriors he
sigut especialista d’anglès), per la qual cosa, les pràctiques havien de quedar
molt ben repartides. La veritat és que no ha estat fàcil, però poc a poc es va
fent camí i l’escola no m'ha posat impediments. Cal dir que no tinc un horari
fixe, sinó flexible, i que depèn de les circumstàncies de la meva tutoria, de la meva tutora i de l’escola,
fet que valoro molt ja que dota al Pràcticum de més elasticitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada