dilluns, 15 de desembre del 2014

CAD (Comissió d'Atenció a la Diversitat)



Al llarg de les pràctiques i podent compatibilitzar-ho amb el meu horari docent, alguns divendres he pogut assistir a les CADs, les Comissions d’Atenció a la Diversitat en les que de forma multidisciplinar es reuneix tot l’equip de psicopedagogues del centre per parlar sobre alumnes concrets. Com a exemple d’una d’aquestes, la CAD  ala qual vaig assistir el divendres 7 de novembre. En aquesta es va parlar de:



1. Llar: Una de les vetlladores de la llar exposa que ha pogut parlar amb les tutores de la llar per veure quins alumnes voldrien que observés. La sorpresa ha estat que la llista és de 25 alumnes per tota la llar, incloent el P-3. S’ha exposat que la referent del DOP a P3 és la P (psicopedagoga).



2. Infantil: A la P li preocupa el cas d’una alumna de P3. Creu que l’espai no l’ajuda. Cal tenir present que està fent un treball terapèutic a casa i a l’aula. La P ja ha tingut entrevista amb terapeutes i explica la dinàmica a treballar. La vetlladora donarà un llistat d’activitats per treballar el tacte. Cal que sigui el mateix referent qui li faci aquestes activitats.



3. Atenció a la Diversitat: La G (psicòloga) informa de la reunió que va tenir a ESO-BATX  i parlem que seria necessari fer una reunió similar a Primària.



Incidència respecte de l’informe d’avaluació de l’U, el nen autista de tercer de Primària. La G parlarà amb el Director general d’etapa per aclarir els criteris.



Repartiment de les AD: s’ha fet sense comptar amb la participació del DOP. Es creu que cal participar amb la direcció en el moment de la distribució de les hores per cursos i també pel que fa als criteris d’actuació.



Cal que la G  vagi a una JAC (Junta Acadèmica) de Primària havent parlat prèviament amb el Director general d’etapa i la Cap d’estudis.



4. Pla DG (Direcció General):  A la propera reunió l’A i la P (psicopedagogues) faran PlaDG.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada