Al llarg de les pràctiques i podent compatibilitzar-ho amb el meu
horari docent, alguns divendres he pogut assistir a les CADs, les Comissions d’Atenció
a la Diversitat en les que de forma multidisciplinar es reuneix tot l’equip de
psicopedagogues del centre per parlar sobre alumnes concrets. Com a exemple d’una
d’aquestes, la CAD ala qual vaig
assistir el divendres 7 de novembre. En aquesta es va parlar de:
1. Llar: Una de les vetlladores de la llar exposa que ha
pogut parlar amb les tutores de la llar per veure quins alumnes voldrien que
observés. La sorpresa ha estat que la llista és de 25 alumnes per tota la llar,
incloent el P-3. S’ha exposat que la referent del DOP a P3 és la P
(psicopedagoga).
2. Infantil: A la P li preocupa el
cas d’una alumna de P3. Creu que l’espai no l’ajuda. Cal tenir present que està
fent un treball terapèutic a casa i a l’aula. La P ja ha tingut entrevista amb
terapeutes i explica la dinàmica a treballar. La vetlladora donarà un llistat
d’activitats per treballar el tacte. Cal que sigui el mateix referent qui li faci
aquestes activitats.
3. Atenció a la Diversitat: La G (psicòloga)
informa de la reunió que va tenir a ESO-BATX i parlem que seria necessari fer una reunió
similar a Primària.
Incidència respecte de l’informe d’avaluació
de l’U, el nen autista de tercer de Primària. La G parlarà amb el Director
general d’etapa per aclarir els criteris.
Repartiment de les AD: s’ha fet sense comptar
amb la participació del DOP. Es creu que cal participar amb la direcció en el
moment de la distribució de les hores per cursos i també pel que fa als
criteris d’actuació.
Cal que la G vagi a una JAC (Junta Acadèmica) de Primària
havent parlat prèviament amb el Director general d’etapa i la Cap d’estudis.
4. Pla DG (Direcció General): A la propera reunió l’A i la P
(psicopedagogues) faran PlaDG.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada